Selasa, 15 Disember 2009

TT Protoncars.Biz

11 Disember 2009, entah macam mana mood aku hari tu terasa nak pergi tango-tango dengan kawan-kawan selalunya aku lebih suka duduk rumah je, tapi malam tu plak terdetik nak keluar. Majlis bermula sekitar jam 8.30 malam tapi pukul 8.00 mlm aku dah keluar rumah untuk join konvoi dari esso sebelah MRR2 berhampiran pandan indah. Daripada MRR2 lebih kurang 7 biji jalopy menghala ke RnR Awan Besar. Di Awan Besar dah ramai ahli-ahli yang hadir, pada malam tersebut satu kutipan tabung telah dilancarkan kepada anak salah seorang rakan yang telah mengalami tumor di kepala...
Borak punya borak terjumpa la sorang SWL dari lokalan v47 nick name PCB Wan_HKL (berbaju kuning pada gambar kedua) yang akan mengambil exam RAE pada hari Rabu nie 16/12/2009 mudah-mudahan dia lulus dan menjadi ham radio yang berkualiti..
Tepat jam 23.00 hour bini tel suruh balik ceh!!!...ending cerita yang tak best didengar...

3 ulasan:

mama ranggi berkata...

wei...standart ler bini call suruh balik. kalau aku , aku pun call laki aku suruh balik. wakakakakakak

9W2KNH berkata...

ala.ida call sbb ida nak...ekekeke...

mama ranggi berkata...

siut ko...banyak ler...aper kaitan ngan aku pulak.....????? belasah kangg